W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Jesteśmy tu dla Ciebie!

Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu nowego sklepu internetowego? Jak rozpocząć własny biznes i wypełnić sklep produktami? Jak przyciągnąć więcej klientów? Lub po prostu potrzebujesz więcej informacji? Nasz profesjonalny zespół wsparcia technicznego jest gotowy do pomocy przez e-mail. Nie wahaj się zadawać pytania, dowiedz się więcej, możesz na nas liczyć.

Doradzamy wam na BLOGU

Śledź najświeższe informacje na naszym blogu

Nový občanský zákoník a jeho dopad na eshopy

1. ledna 2014 vstoupí v platnost nový Občanský zákoník, který vstoupí do téměř všech oblastí života. Ve zjednodušené, přehledně zpracované formě si ho můžete prostudovat například zde : http://obcanskyzakonik.justice.cz/ Některé úpravy, které se týkají provozu internetovýchbýt (a děje se tak) různými autoritami různě vykládán.

Przejdź na blog

FAQ

Jak przebiega tworzenie nowego e-sklepu?

Bardzo szybko i sprawnie. Po rejestracji (Przycisk "OTWÓRZ NOWY SKLEP" na stronie głównej) system automatycznie stworzy dla Ciebie nowy e-sklep. Zaraz po tym na wprowadzony przez Ciebie adres e-mail otrzymasz informacje niezbędne do zalogowania do panelu administracyjnego. Wszystkie funkcje zarządzające Twoim sklepem są umieszczone właśnie w tym panelu administracyjnym.

Jak przejść z wersji testowej e-sklepu do wersji płatnej?

Można to zrobić w bezpośrednio w ADMINISTRACJI po kliknięci na przycisk ZAMÓW PEŁNĄ WERSJĘ. Wyświetli się wtedy formularz do wypełnienia. Po wprowadzeniu niezbędnych danych i wysłaniu formularza, dalsze informacje prześlemy na Twój kontaktowy adres e-mail.

Czy mogę umieścić sklep pod własną domeną?

Jeżeli chcesz korzystać ze swojej już istniejącej domeny lub chcesz zarejestrować ją samodzielnie, musisz wpisać do formularza nazwę domeny, która będzie wykorzystana w serwisie i zaznaczyć „zarejestruj: NIE”. W tym wypadku prześlemy Tobie informacje niezbędne do skonfigurowania domeny. Możesz także korzystać z domeny drugiego poziomu.

Czy mogę korzystać z własnego hostingu?

Nie, system jest tylko do wynajęcia, nie na sprzedaż, tym samym pozostaje na naszym hostingu, który jest już wliczony w cenę abonamentu.

Jak utworzyć adresy poczty e-mail?

Adresy e-mail są tworzone tylko w płatnej wersji systemu i pod własną domeną. W administracji możesz utworzyć do 5 adresów e-mail, jednak ten limit jest tylko domyślny. Na indywidualna prośbę możemy zwiększyć limit kont e-mail. każdy tworzony adres będzie wyglądał tak: przyklad@wlasna-domena.pl.

Jak rozwiązana jest optymalizacja SEO?

Serwisy internetowe tworzone w ramach naszego systemu posiadają podstawy optymalizacji SEO dla wyszukiwarek (generowanie adresów przyjaznych dla użytkownika, generowanie tytułu i nagłówków H1, beztabelkowy układ strony). Szczegółowe ustawienia są w rękach klienta. Oznacza to dostosowanie słów kluczowych i opisów w ustawieniach poszczególnej strony, a także rejestracja do firmowych katalogów w wyszukiwarkach internetowych tak, aby serwis został znaleziony, rejestracja do internetowych porównywarek cenowych (np. nokaut.pl, ceneo.pl...) itp.

Czy można dostosować wygląd serwisu do własnych potrzeb?

Tak, nasz dział projektowy pomoże Tobie stworzyć nowy, oryginalny projekt zgodnie z Twoim życzeniem. Innym sposobem jest stworzenie projektu w oparciu o nasze szablony graficzne. Nagłówek, tło i logo mogą zostać zmienione bezpośrednio w ADMINISTRACJI w dziale USTAWIENIA. Tam też jest dostęp do pliku CSS, jeżeli znasz się na kaskadowych arkuszach styli, nie masz żadnych ograniczeń co do edycji wyglądu serwisu.

Czy system obsługuje eksport pliku XML do internetowych porównywarek cenowych (np. nokaut.pl, ceneo.pl)?

Tak. Możesz wygenerować adresy URL plików eksportowych XML potrzebnych do rejestracji w określonych internetowych wyszukiwarkach produktów, bezpośrednio w ADMINISTRACJI Twojego serwisu, dokładnie w E-sklep > EKSPORT. Dane nie są uaktualniane automatycznie, zatem jeśli wprowadzisz jakieś zmiany w sklepie, musisz ponownie wyeksportować plik XML w administracji serwisu do tego samego adresu url. Następnie dana wyszukiwarka uaktualni swoją bazę danych.


WYPRÓBUJ ZA DARMO PRZEZ 15 DNI
OTWÓRZ SKLEP